Zmiana marki weterynaryjnej sposobem na zdobycie nowych klientów i zwiększenie zysków

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 13 września 2023
Zmiana marki weterynaryjnej

Jeśli rebranding, czyli zmiana marki wynika z potrzeby rynkowej i zostanie poprzedzony analizą, to jest opłacalny. Mimo konieczności poniesienia kosztów związanych z zaprojektowaniem komunikacji od zera oraz jej wdrożeniem, odświeżony wizerunek stwarza zupełnie nowe możliwości i pozwala uzyskać przewagę konkurencyjną w danej branży. Rebranding może być również pretekstem do wprowadzenia koniecznych zmian w prowadzonym gabinecie weterynaryjnym, zoptymalizowania procesów, uzupełnienia kompetencji, zmiany asortymentu lub poprawy jego jakości.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

Kiedy warto rozważyć zmianę marki weterynaryjnej?

Zmiana marki: ewolucja czy rewolucja – jaki wariant wybrać?

Na czym polega rebranding strategiczny i kiedy warto zastanowić się nad jego wprowadzeniem?

Na czym polega rebranding wizualny i jakie są jego zalety?

Na czym polega rebranding totalny i w jakich przypadkach może okazać się konieczny?

Na co należy zwrócić, przeprowadzając zmianę marki?

Pozostało jeszcze 78% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.